Mogłoby się wydawać, że reklama firmy w internecie zawsze jest droga. Pamiętajmy jednak o tym, że wiele narzędzi e-commerce można wdrożyć bez wsparcia fachowców. Jest to prawdziwy strzał w dziesiątkę dla tych, którzy pragną zaoszczędzić. Należy jednak zaznaczyć, że podejmowane przez nas działania powinny odpowiadać naszej wiedzy oraz umiejętnościom. W innym przypadku promocja stanie się prawdziwą antyreklamą. Szukajmy więc bezpiecznych metod, które zmniejszają ryzyko popełnienia błędu.

Google Maps
Prowadzisz biznes stacjonarnie? Nie zapomnij umieścić go na mapach Google. Jest to bardzo ważny element promocji, który pozwala nam pozyskać sporą ilość odbiorców. Ważne jest to, aby wprowadzić prawidłowe dane. Zostaną one zweryfikowane – czasami może to trochę potrwać, jednak nie jest to dużym utrudnieniem.

Bazy firm
Lokalne przedsiębiorstwa powinny skorzystać również ze zweryfikowanych baz branżowych. Takie katalogi pozwolą nam zwiększyć widoczność w sieci, dzięki czemu usłyszy o nas szerokie grono osób. Tworząc wirtualne wizytówki powinniśmy zadbać o unikalność treści.

Twoja ocena: oceń teraz
Aktualna ocena: 0 - 0 głosów